تبلیغات و آگاهی دادن به مخاطبان می تواند به فروش فیلم‌ها کمک کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

محمد رضا غفاری معتقد است؛ برای این که بتوانیم چراغ سالن های سینما را روشن نگه داریم، نیازمند آگاهی دادن به مخاطبان هستیم.

محمدرضا غفاری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص فعالیت هایش در سال ۹۲ گفت: در سالی که گذشت با فیلم “برف” به کارگردانی مهدی رحمانی در جشنواره فیلم حاضر بودم و این فیلم را دوست داشتم و باز خوردهای خوبی هم از مردم و صاحب نظران گرفتم.

غفاری دربارهٔ پیش بینی اش از وضعیت سینمای ایران در سال ۹۳ گفت: فیلم هایی که در جشنواره سال قبل دیدم، فیلم های متفاوت تری نسبت به سال قبل بود. حداقل می توانم بگویم چند فیلمی را که در جشنواره فیلم فجر دیدم ساختار متفاوتی داشت و من آن ها را دوست داشتم. به طور کلی ما اگر فیلم خوب هم داشته باشیم به سبب این که تبلیعات مناسبی برای فیلم های تولید شده صورت نمی گیرد فیلم ها در اکران عمومی با اقبال مواجه نخواهند شد و شکست می خورند. به عقیده من مهمترین مساله اصلی این است که مردم را به سالن های سینما بکشانیم، تا فیلم ها را ببینند و آن ها را قضاوت کنند و در این زمینه هم نیازمند آگاهی دادن به مخاطبان هستیم. فیلم ها در شبکه نمایش خانگی استقبال می شوند، چون فراگیر است و برای آن فیلم تبلیغ می گردد. سینما که مدیوم بزرگتری است باید تبلیغات گسترده تری بر روی آن انجام شود تا مخاطبان به سالن ها بیایند و فیلم را در سالن سینما ببینند. مگر من چندبار به عنوان شهروند از دم سینما آزادی رد می شوم تا ببینم چه فیلمی روی پرده است. امیدوارم در سال تازه تبلیغات مناسبی برای فیلم ها انجام شود. یکی از راه های روشن نگه داشتن چراغ سالن های سینما، آگاهی دادن به مخاطبان است.

این بازیگر جوان سینمای ایران دربارهٔ مهمترین آرزویش در سال ۹۳ گفت: دلم می خواهد در سینمای ایران فیلم های تازه سخته شود که حرفی نو بزنند. سینمای مورد علاقه من سینمای دهه هفتاد است، امیدوارم روزی برسد که دوباره فیلم هایی همانند آن ها را بر روی پرده سینما ببینیم و من به عنوان بیننده از آن لذت ببرم. آرزو میکنم ملت ایران در آرامش باشند.

محمد رضا غفاری امسال با فیلم “برف” به کارگردانی مهدی رحمانی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حاضر بود.

انتهای پیام/۵۵

 

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.