تبیین اندیشه های امام (ره) برای نسل امروز ضروری است

اکبر نیکزاد، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امام خمینی دارای شخصیت و ابعاد فکری چند وجهی بود افزود: همین ویژگی ها و خصوصیت بارز شخصیتی و اندیشه ای ایشان بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران جهان را به حیرت وا می داشت.

وی بیان کرد: به نظر می رسد آنچه که موجب ماندگاری و پایداری آرمان های این رهبر فقید و بنیان گذار جمهوری اسلامی شده است همین اندیشه های ناب وی بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اندیشه های امام خمینی مختص و محصور به زمان و مکان خاصی نیست ، اظهار داشت: بی شک بیداری کنونی جهان اسلام و جنبش های مختلف مردمی در دنیا برگرفته از مشی و آرمان امام خمینی (ره) است.

نیکزاد، رحلت پیرجماران و ۱۴خرداد را یک روز تلخ و فراموش ناشدنی برای جهان اسلام و ملت انقلابی ایران دانست و افزود: گرامیداشت مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با حضور پرشور و خودجوش مردم بیانگر وفاداری این ملت انقلابی با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی خواهد بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: ضروری است ویژه برنامه‌های متنوعی که برای بازگو کردن اندیشه‌ها و آرمان‌های بزرگ امام راحل پیش بینی شده تنها مختص و محدود به این زمان نباشد بلکه تبیین آرمانها و اندیشه های والای امام در هر برهه ای از زمان لازم است.

نیکزاد از پیروزی انقلاب اسلامی ، حرکت‌ها و خیزش‌های مردمی در دیگر کشورهای اسلامی علیه نظام‌های دیکتاتوری و استبدادی به عنوان ارمغان مجاهدات روشنفکرانه امام خمینی (ره )یاد کرد.

وی افزود: امروزه نیز کشور مقتدر و با عزت ایران اسلامی پس از رحلت امام و در سایه درایت و رهبری رهبر فرزانه انقلاب حضرت ‘آیت الله عظمی خامنه ای’ پله های ترقی و پیشرفت خود را یکی پس از دیگری طی می کند.

نیکزاد تصریح کرد: امروزه انقلاب اسلامی الگوی تمام عیار کشورها و همه ملت های آزاده دنیا و سکویی برای جهش ، بیداری و حرکت دیگر کشورها به سوی آرمان خواهی ، عزت و آزادی واقعی شده است.ک/۳

۶۷۱/۷۵۳۰ / ۶۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۵۵۹۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.