تجهیزات دانشگاه آزاد برای دانشجویان معلول

جام جم آنلاین: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تجهیز واحدهای این دانشگاه برای دانشجویان معلول و برگزاری کلاسهای مجزا برای دانشجویان نابینا خبر داد.

تعداد زیادی از دانشجویان دارای معلولیت جسمی و روشندل در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد همراه با سایر دانشجویان تحصیل می کنند اما این واحدها مجهز به امکانات خاصی برای این دانشجویان نیستند.

فرهاد دانشجو درباره تمهیدات دانشگاه آزاد برای دانشجویان روشندل، گفت: بحث دانشجویان روشندل متفاوت و لازم است برای این دانشجویان کلاسهای مجزا برگزار شود.

وی همچنین درباره اختصاص امکانات به دانشجویانی که معلول هستند با یادآوری این موضوع که در گذشته اختصاص برخی امکانات برای این دانشجویان در دانشگاه آزاد کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: لازم است برای تردد دانشجویانی که روی ویلچر یا دارای سایر مشکلات حرکتی هستند، در تمام واحدهای دانشگاه رمپ و آسانسور اختصاص داده شود.

رئیس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد که در تمام دانشگاههای دولتی هم دانشجویان معلول با سایر دانشجویان در یک کلاس هستند و تمایلی به جداسازی ندارند حتی اگر روی ویلچر باشند، برنامه ای برای تاسیس واحد ویژه دانشجویان معلول نداریم.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.