تجهیز استان‌ها به مرکز مدیریت راهها

تجهیز استان‌ها به مرکز مدیریت راهها

عصر خودرو : مدیرکل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از تجهیز تمام استان های کشور به مرکز مدیریت راهها تاپایان سال خبر داد.

به نقل از مهر، عباس محمود آبادی با اشاره به ایجاد مراکز مدیریت راهها در برخی از استانهای کشور، اظهار داشت: تاپایان سال در تمامی استانها مرکز مدیریت راههای کشور ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی برای نصب ۱۴۰ دوربین‌های نظارت تصویری شده بود، گفت: تاکنون ۷۲ دوربین به مرحله اجرایی رسید و در محورهای آزادراه کرج، قزوین زنجان، تهران – قم – کاشان – اصفهان دوربین ثبت سرعت وجود دارد همچنین محورهای تهران – سمنان – مشهد و برخی دیگر از مسیرها مجهز به این دوربین ها هستند.
مدیرکل ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به وجود دستگاه‌های تردد شمار در جاده‌ها، بیان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، امسال حدود ۱۷۰ دستگاه ترافیک شمار باید به جاده ها افزوده شود که تاکنون ۹۲ ترافیک شمار در جاده ها نصب شده و اطلاعات را بصورت لحظه ای مشاهده می کنیم.
محمود آبادی افزود: این دستگاه ها علاوه بر نشان دادن میزان ترافیک، فعالیت های دیگر مربوط به سرعت، جهت و نوع خودروها را هم نشان می دهد و با توجه به میزان بار ترافیکی درصد سرعت را در خودروها اندازه گیری می کند.

چهارشنبه ۸ شهریور   ۱۴:۲۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.