سامانه گرافیکی نمایش ترافیک راهها افتتاح شد

۲۶م اسفند ،

سامانه گرافیکی نمایش ترافیک راهها افتتاح شد

سامانه برخط نمایش گرافیکی جاده های کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مرکز مدیریت راههای کشور افتتاح شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایلنا، ایلنا‏، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به سامانه گرافیکی بر خط اذعان داشت: با هدف تسهیل و تسریع دستیابی به آخرین وضعیت راههای کشور این سامانه گرافیکی افتتاح شد.
داریوش امانی مدیرکل مرکز مدیریت راههای کشور در این باره گفت: جهت اطلاع رسانی آخرین وضعیت راههای کشور به متقاضیان سفر از سیستمهای هوشمند نصب درجاده های کشور که متصل به سرور مرکز می باشند استفاده می گردد که مخاطبین با مراجعه به سامانه های ۱۰۰۰۱۴۱ و www.iran141.ir و گویای ۱۴۱ می توانند از آخرین وضعیت راههای کشور مطلع گردند و در حال حاضر نیز با راه اندازی سامانه تازه گرافیکی می توانند از طریق نشانه های موجود و تغییر رنگ در مسیر انتخاب شده از شرایط مسیر مورد نظر در لحظه مطلع شوند.
ایشان اظهار داشت: با پیش‌بینی‌های انجام شده بزودی این سامانه در تابلوهای پیام متغیر(vms)نصب، و وضعیت راهها را به نمایش خواهد گذاشت و تلاش می گردد در سال آینده ۳۱ استان به سامانه گرافیکی بر خط مجهز گشوند.

شنبه ۲۶ اسفند   ۲۰:۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.