تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی به حل مشکلات کمک می‌کند

۳۰م دیماه ،

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی در نوبت قرار گرفته است تا در صحن علنی مجلس مطرح شود.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و شهرقدس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ طرح تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی گفت: طرح تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی در کمیسیون صنایع و معادن به تصویب رسید و در نوبت قرار گرفته تا در صحن علنی مجلس مطرح شود، در صورت مطرح شدن و تایید نمایندگان تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای بررسی افزایش قیمت خودرو باید سبب کاهش تولید کارخانجات خودروسازی مورد توجه قرار گیرد و در صورت ایجاد تعادل و روند افزایشی تولید قاعدتا با کاهش قیمت روبه‌رو خواهیم شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: ما اکنون شاهد کاهش ۴۵ تا ۵۰ درصدی تولید کارخانجات صنایع خودروسازی هستیم که این مسئله مهمترین دلیل افزایش قیمت خودرو در کشور است.

گروسی اضافه کرد: افزایش قیمت سبب شده بازار خودرو آشفته شده و مردم نیز از این اوضاع نابسامان ناراحت و ناراضی می باشند که نمایندگان پیگیر این مساله می باشند تا اوضاع سرو سامان یابد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.