تحقیق و تفحص از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران کلید خورد

۲۰خردادماه،

نمایندگان مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران را با ۱۲۹ رای موافق، ۲۸ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از مجموع ۲۰۱ رای تصویب کردند.

در جریان بررسی این تقاضای تحقیق و تفحص، امیر خجسته به عنوان یکی از تقاضا کنندگان تفحص ضمن برشمردن دلایل نمایندگان تقاضا کننده برای انجام تحقیق و تفحص گفت که بیش از ۹۰ نماینده این تقاضا را امضاء‌ کرده‌اند.

وی دلایلی همچون اختلاس مالی نارضایتی ایثارگران در شهرستانهای مختلف و به طور کلی مدیریت نامطلوب در بنیاد شهید را به عنوان مهمترین دلایل تقاضا کنندگان برای انجام تحقیق و تفحص برشمرد.

امیرحسین قاضی‌زاده سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس نیز با اعلام نظر مثبت این کمیسیون دتر مورد انجام تحقیق و تفحص گفت: بعضی از نمایندگان تقاضای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران را به کمیسیون ارجاع دادند که بار اول رئیس بنیاد شهید برای پاسخ در کمیسیون حاضر نشد اما بار دوم آقای زریبافان و همکارانشان در جلسه ای با نمایندگان درخواست کننده‌ی تفحص حضور پیدا کردند که نتیجه نهایی عدم اغناء برخورد کنندگان بود.

وی گفت که با توجه به این جمع بندی اکثریت اعضای کمیسیون به انجام تفحص رای مثبت دادند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.