رئیس جمهور با انتخاب درست رئیس بنیاد شهید، از قداست خون شهدا پاسداری کند

فروردین ۱۴۰۳

جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امید است که رئیس جمهور تازه کشورمان با انتخاب گزینه مناسب ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، از قداست خون شهدا پاسداری کند.

” غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی” نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: کمیته‌ای به منظور تحقیق و تفحص از بنیاد شهید تشکیل شده تا به امور و مسائل این نهاد بررسی کند.
 
وی ادامه داد: کارمندان و مدیران میانی بنیاد شهید برای کمک به کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید  اسناد و مدارک قابل توجهی را در اختیار ما قرار داده‌اند که بررسی این اسناد  کار کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را بیشتر کرده، لذا این امر نیازمند بررسی بیشتری است.
 
جعفر زاده تاکید کرد: متاسفانه نارضایتی‌های شدیدی از مجموعه مدیریتی بنیاد شهید به عاملی برای همکاری بیشتر میان کمیته تحقیق و تفحص و بدنه این نهاد تبدیل شده است.
 
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در پایان خاطر نشان کرد: امید است که رئیس جمهور کشورمان با انتخاب گزینه مناسب بنیاد شهید و امور ایثارگران، از قداست خون شهدا پاسداری کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.