تحویل قالب های بدنه دنا تا بهمن ماه به ایران خودرو

تحویل قالب های بدنه دنا تا بهمن ماه به ایران خودرو

تحویل قالب های بدنه دنا تا بهمن ماه به ایران خودرو

ممتازنیوز: ایران خودرو با طراحی و تولید قالب های بزرگ بدنه سومین خودرو با نشان ایرانی به نام دنا در سال تولید ملی ۱۱ میلیون دلار صرفه جویی ارزی عاید اقتصاد کشور کرد.

غلامرضا علوی مدیر عامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: این شرکت با طراحی و تولید تمامی قالب های مورد نیاز خودرو رانا برای اولین بار به دانش بومی سازی قالب های بزرگ بدنه خودروهای جدید دست یافت و این دانش در خودرو دنا تکمیل شد.
وی افزود: این توانمندی به ایران خودرو امکان می دهد تا بدون نیاز به کارشناسان خارجی بتواند قالب های بدنه و سایر اجزا خودروهای جدید را طراحی و تولید کند که پیش از این چنین توانمندی در حد بسیار محدودی در ایران خودرو وجودداشت.
علوی ادامه داد: شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو در مورد طراحی و تولید قالب های خودروی رانا دستاوردهای بسیار خوبی کسب کرد که این موفقیت اعتماد به نفس مهمی را برای ما ایجاد کرد تا در مورد خودروی دنا با جدیت بیشتری فعالیت های خود را دنبال کنیم.
وی افزود: مقدمات اولیه برای طراحی و تولید قالب های مورد نیاز دنا فراهم شده است تا براساس زمان بندی تعریف شده این قالب ها به بخش های مربوطه در ایران خودرو تحویل دادده شود.
مدیر عامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو اظهارداشت: پس از موفقیت در آزمون های مختلف از نظر عملکردی و کیفی تا آذر ماه سال جاری تمامی قالب های مورد نیاز دنا ساخته می شود.
وی تاکید کرد: برنامه نهایی این است که این قالب ها تا بهمن ماه سال جاری به ایران خودرو تحویل داده شود و همه سازوکارهای لازم فنی و مهندسی برای انجام تعهدات به موقع فراهم شده است تا ما همانند طراحی و تولید قالب های بدنه رانا بتوانیم دومین گام را با موفقیت بهتری برداریم.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.