تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به گردشگری ابوموسی

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت – ۱۲:۱۸:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  سه هفته بعد از اعلام خبر مهم تصویب تبدیل جزیره ابوموسی به منطقه نمونه گردشگری در هیات دولت، اعتبارات لازم برای تامین زیرساخت‌های گردشگری این جزیره استراتژیک اختصاص یافت.
به گزارش آریا به نقل ازمانا،  سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به منظور توسعه زیرساخت‌های گردشگری در جزیره ابوموسی ۳۰ میلیارد ریال اختصاص داده است.
به گفته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ، این مبلغ برای ورود گردشگر و تأمین زیرساخت‌هایی از جمله هتل، اقامتگاه و … اختصاص خواهد یافت.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه مصوبه تبدیل جزیره ابوموسی به منطقه نمونه گردشگری از سوی دولت ابلاغ شده است، افزود: با ابلاغ این مصوبه، تأمین زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است تا از این پس شاهد حضور گردشگران در این جزیره زیبا و بکر باشیم.
در همین ارتباط اعزام تورهای گردشگری به جزیره زیبا و استراتژیک ابوموسی نیز در دست اقدام است و به زودی نخستین تور گردشگری به مقصد ابوموسی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.
حدود سه هفته پیش، «سید حسن موسوی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از تبدیل جزیره ابوموسی به منطقه نمونه گردشگری خبر داد که بازتاب‌های فراوانی در رسانه های داخلی و خارجی داشت.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۰۱۲۱۸۱۴۷۳۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.