ترابیان:زمان حضور مربی اسپانیایی مشخص نیست

    عباس ترابیان درباره حضور سرمربی اسپانیایی تیم ملی عنوان کرد: تقاضای روادید برای این مربی داده‌ایم و وزارت خارجه نیز این موضوع را تایید کرده،‌ اما سفارت ایران اعلام کرده ویزا هنوز آماده نشده است.

وی درباره زمان حضور این مربی خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. درخواست روادید او را داده‌ایم و منتظر جواب سفارت هستیم.

ترابیان درباره بازی‌های دوستانه ایران خاطرنشان کرد: با صحبتی که با مسئولان استرالیا داشتم قرار شد بازی دوستانه‌ای با این تیم برگزار کنیم و احتمالا در تایلند با این تیم بازی می‌کنیم.

وی مصر را به عنوان یکی از حریفان تدارکاتی ایران اعلام کرد و افزود: قرار شد این تیم پیش از اعزام ایران به تایلند به تهران بیاید. اگر این بازی نهایی شود مصری‌ها ۵ آبان‌ به ایران می‌آیند تا بازی دوستانه با آنها داشته باشیم و پس از آن همراه آنها به تایلند برویم. همچنین توافقات اولیه صورت گرفته تا پس از جام جهانی و در بهمن‌ماه با صربستان بازی دوستانه داشته باشیم.

جام جهانی فوتسال از ۱۱ تا ۲۸ مردادماه در تایلند برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتسال ایران در این دوره از مسابقات با تیم‌های اسپانیا، مراکش و پاناما هم‌گروه است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مصطفی 2:

    ایران بدون بهترین بازیکن وحید شمسایی حذف خواهد شد صددرصد

  2. مصطفی:

    ای کاش ترابیان و مربی فوتسال ایران بهترین آقا گل فوتسال جهان که همه تیمها از این بازیکن می ترسن دعوتش می کردند یعنی بازیکن وحید شمسایی مطمئنم ایران بدون این بازیکن نخواهد توانست تیمهای بزرگ را شکست دهد مطمئن باشید ایران از گروهش که بالا بیاید صد در صد حذف خواهد شد بدون وحید شمسایی من اگر مربی بودم او را دعوت می کردم با لج بازی هیچ کاری درست نخواهد شد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.