ترابیان باید افکارش را عوض کند

عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال ایران در اظهار نظری جالب اعلام کرده که به دلیل دوری ملی پوشان از حاشیه، شاگردان علی صانعی را تا پایان جام جهانی فوتسال ممنوع المصاحبه کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ترابیان مدعی شده که حضور خبرنگاران در کنار تیم ملی و مصاحبه با ملی پوشان، تمرکز شاگردان صانعی را به هم می ریزد و تیم ملی را به حاشیه می برد به همین دلیل تصمیم گرفته ملی پوشان فوتسال را تا پایان جام جهانی ممنوع المصاحبه کند اما به راستی مشکل تیم ملی فوتسال ایران مصاحبه ملی پوشان با رسانه ها و خبرنگاران است؟
سیر نزولی فوتسال ایران در دوران حضور عباس ترابیان چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد، سیاست های اشتباه رئیس فعلی کمیته فوتسال کشورمان باعث افت فاحش این رشته شده و شاهد اتفاقات بسیار بدی در دوران ترابیان بوده ایم، تبانی در لیگ، از دست دادن قهرمانی در جام ملت های آسیا و افت فاحش فوتسال ایران به واسطه سیاست های اشتباه ترابیان حاصل شده است، نکته جالب اینکه لیگ فوتسال ایران تنها لیگی در دنیا است که با تعداد تیم های فرد برگزار می شود اما ترابیان هیچ توجهی به این مسائل ندارد و باز هم اشتباهات گذشته اش را ادامه می دهد و همان سیاست های غلط را اعمال می کند.
ترابیان در این مدت اشتباهات زیادی داشته و بزرگ ترین اشتباه او کنار گذاشتن حسین شمس از تیم ملی فوتسال بود، رئیس کمیته فوتسال به دلیل مشکلات شخصی، منافع ملی را در نظر نگرفت و شمس را از تیم ملی کنار گذاشت و علی صانعی جوان و بی تجربه  را در رأس هدایت تیم ملی قرار داد تا نزول فوتسال ایران در آسیا و جهان شروع شود و قهرمانی این رشته را در قاره کهن از دست دادیم، در چنین شرایط تیم ملی فوتسال باید به جام جهانی برود و ترابیان حضورخبرنگاران در کنار تیم ملی و مصاحبه با ملی پوشان را عامل حاشیه در تیم ملی فوتسال ایران می داند اما واقعیت این است که مشکل اصلی فوتسال ما سیاست های اشتباه شخص ترابیان است که باعث نزول  فاحش فوتبال ما شده و متأسفانه رئیس کمیته فوتسال، همچنان سیاست های اشتباهش را ادامه می دهد.
ناکامی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت های آسیا متأسفانه با واکنشی از سوی مدیران فدراسیون، هیأت رئیسه و اعضای مجمع همراه نشد تا همچنان شاهد نزول فوتسال ایران باشیم، ترابیان که گویا از جایگاه خود در کمیته فوتسال مطمئن است، به جای ترمیم کادر فنی تیم ملی و کنار گذاشتن مشکلات شخصی اش با حسین شمس، همان رویه سابق را ادامه داده و در این وضعیت قرار است ملی پوشان ما عازم جام  جهانی شوند.
تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبلی جام جهانی خوش درخشید و انتظار اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته در جام جهانی پیش رو این است که ملی پوشان کشورمان مثل سابق در این تورنمنت بزرگ خوش بدرخشید و بتوانند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند.
تیم ملی فوتسال کشورمان با توجه به مشکلاتی که در حال حاضردارد، بعید است در جام جهانی فوتسال خوش بدرخشد اگر چنین اتفاقی بیفتد، باز هم فدراسیون فوتبال ساکت خواهد ماند؟ آیا ترابیان در چنین شرایطی پاسخگوی ناکامی تیم ملی فوتسال خواهد بود یا همچنان شاهد ادامه نزول فوتسال ایران خواهیم بود.
فوتسال ایران پتانسیل بالایی دارد و دوست داریم تیم ملی ایران در جام جهانی تایلند خوش بدرخشد و دل مردم را شاد کند اما اگر باز هم ناکام ماندیم، ترابیان چه جوابی برای مردم خواهد داشت.
ممنوع المصاحبه کردن ملی پوشان قبل از جام ملت های آسیا هیچ دردی از تیم ملی فوتسال ایران دوا نکرد و قهرمانی قاره کهن را از دست دادیم، امروز هم مشکل تیم ملی فوتسال ما با ممنوع المصاحبه کردن شاگردان صانعی حل نمی شود بلکه ترابیان باید افکارش را عوض می کرد و با سیاست گذاری درست، باعث رشد و پیشرفت فوتسال ایران می شد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.