تردد در روز قدس و عید فطر در چه خیابان های ممنوع است؟

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ جمال بذرافشان با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در پایتخت گفت: از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۷ مرداد ماه تردد خودروها از بلوار کشاورز تا تقاطع کارگر، ولیعصر از جمهوری تا میدان، میدان فلسطین تا خیابان طالقانی، جنوب خیابان انقلاب ممنوع است.
وی ادامه داد: البته خیابان جمهوری مسیر غرب به شرق به علت تردد اتوبوسها باز است.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: همچنین از ساعت ۲۴ شب قبل از راهپیمایی توقف تمامی خودروها در مسیر بلوار کشاورز تا کارگر، خیابان جمهوری تا ولیعصر، طول خیابان جویبار تا فلسطین و طول خیابان قدس تا خیابان حافظ و طول آیت الله طالقانی ممنوع بوده است، ضمن اینکه در خیابان های جنوبی انقلاب همانند ابوریحان، منیریه، جاوید، ۱۲ فروردین محدودیت توقف اعمال شده و نیروهای پلیس اقدام به پاکسازی این خیابان ها می کنند.
وی از شهروندان خواست در صورت امکان در این مسیرها توقف نکرده ضمن اینکه خودروهایی که توسط جرثقیل به پارکینگ ها منتقل می شوند، روز بعد بدون تشریفات به صاحبان آنها تحویل داده می شود.

محدودیتهای عید سعید فطر
سرهنگ بذرافشان با بیان اینکه تمامی محدودیت های تردد و توقف برای عید سعید فطر همانند مراسم روز قدس است، تصریح کرد: تنها محدودیت های تردد روز عید فطر از ساعت ۴ صبح به اجرا درمی آید.
وی درباره انتقال نمازگزاران نیز با اشاره به اینکه ۸ محدوده برای پارک اتوبوس ها و انتقال نمازگزاران درنظر گرفته شده است، اظهار داشت: سال گذشته ۱۰ مسیر تاکسی و ون برای انتقال نمازگزاران در نظر گرفته شده بود که امسال به ۱۳ مسیر افزایش یافت. در هر مسیر نیز ۱۰۰ تاکسی و ون به صورت صلواتی مسافران را از ایستگاه های اتوبوس و مترو به نزدیک ترین صف نمازگزاران جابجا می کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه امسال نیز سه ایستگاه انتقال گمشدگان همزمان با برگزاری نماز فعال است، تاکید کرد: این ایستگاه ها در خیابان ادوارد براون تقاطع ۱۶ آذر، خیابان انقلاب- نبش قدس- مدرسه قدس و خیابان پورسینا فعال بوده و نمازگزارانی را که گم شوند به صورت رایگان به منازلشان منتقل می کنند.
وی با اعلام اینکه علاوه بر دو پارکینگ کاوه و لاله براساس هماهنگی با فرمانداری پارکینگ های سازمان‌های دولتی و خصوصی نیز که با بنر مشخص شده اند، برای پارک خودروی نمازگزاران در نظر گرفته شده است.
۴۵۲۳۲

 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.