تردید امیر قلعه نوعی در خط حمله استقلال

امیرقلعه نوعی در خط حمله استقلال با شرایط خاصی روبرو شده است، وی از حضور آرش برهانی و میلاد میداودی در این پست از فصل گذشته بهره مند است و از طرفی نیز امین منوچهری را از تیم سایپا جذب کرد و سیاوش اکبرپور نیز در دو پست هافبک نفوذی و مهاجم می تواند آبی ها را همراهی کند اما در این میان وی در خط حمله با شرایط خاصی روبرو شده است زیرا سه مهاجم اصلی این تیم در باز یهای تدارکاتی آماده ظاهر شدند، آرش برهانی و میداودی در دیدارهای تدارکاتی تیم گل به ثمر رساندند و منوچهری نیز عملکرد قابل توجهی را ارائه کرده است به همین دلیل امیرقلعه نوعی با تردید در خصوص حضور کدام زوج در خط حمله تیم استقلال روبرو شده است.

گفتنی است: وی در نظر دارد از منوچهری در کنار آرش برهانی استفاده کند اما از طرفی با این ترکیب میلاد میداودی جایی در ترکیب اصلی ندارد و این موضوع مشکلاتی را برای اعضای تیم ایجاد می کند.

شایان ذکر است: سیستم اصلی تیم استقلال در فصل جدید هنوز مشخص نیست البته قلعه نوعی سیستم سه هافبک نفوذی و یک مهاجم و همچنین حضور دو مهاجم در خط حمله را مورد بررسی قرار داده است.

اما این در حالی است که شرایط برای خط حمله این تیم مشخص نیست و امیرقلعه نوعی تا به حال تصمیم قاطعی در این خصوص نگرفته است و در انتظار ادامه تمرینات و بررسی شرایط بازیکنان در این پست است که تصمیم نهایی را بگیرد.

این در حالی است که حضور توزی و جباری در خط میانی عاملی است که سیاوش اکبرپور را برای حضور در ترکیب تیم دچار مشکل می کند و امیر قلعه نوعی در نظر دارد که از حواشی احتمالی در استقلال جلوگیری کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.