ترمیم شبکه اعصاب بازویی در ایران

جام جم آنلاین: رئیس انستیتو بین المللی نوروساینس هانور، از اجرای عمل جراحی در زمینه ترمیم شبکه اعصاب بازویی در تهران خبر داد و گفت: این نوع آسیب ها در زمان تصادفات با موتور سیکلت رخ می دهد.

پرفسور مجید سمیعی در حاشیه مراسم افتتاح بخش پرفسور سمیعی در موزه ملی تاریخ علوم پزشکی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه سفر خود در سال جاری افزود: در سال جاری سمپوزیوم بین المللی با حضور ۳۰ نفر از اساتید بزرگ دنیا برگزار می شود.

رئیس انستیتو بین المللی نوروساینس هانور، موضوع مورد بحث در این سمپوزیوم را درمان جراحات ناشی از تصادفات ذکر کرد و اظهار داشت: نتایج به دست آمده از این سمپوزیوم را جمع آوری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه خواهد شد.

وی از یک عمل جراحی زنده در تهران خبر داد و یادآور شد: در تصادفات ناشی از موتورسیکلت منجر به قطع اعصاب پلکسوس (شبکه اعصاب بازویی) می شود که در این عمل جراحی اقدام به ترمیم آن خواهد شد.

پرفسور سمیعی به اجرای مراحل احداث مرکز علوم و اعصاب ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد که این مرکز تا پایان سال آینده راه اندازی شود.

به گفته پرفسور سمیعی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این مرکز در تهران نیمی از وقت خود را در این مرکز سپری خواهم کرد چون درصدد هستم تا این مرکز در دنیا بی نظیر باشد.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.