ترکیه به شکست طرح اش در سوریه اعتراف کرد

“خلف مفتاح” روز شنبه به شبکه خبری العالم گفت: ترکیه امروز به طور آشکارا اعتراف می کند که محاسباتش در سوریه اشتباه بوده است و آمریکا و ترکیه برای نخستین بار علنا به حضور القاعده در بحران سوریه اعتراف می کنند.

مدیر کل مؤسسه مطبوعاتی و انتشاراتی “الوحده” سوریه، تصریح کرد که تکیه کردن آمریکا و ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس بر جنگ حلب با شکست مواجه شد و اینک این طرفها تظاهر می کنند که نمی دانند دخالتهایشان موجب وخیم شدن اوضاع در این منطقه شده است.

مفتاح ترکیه را متهم کرد که آمریکا را برای مشارکت در اقدامی تجاوزکارانه علیه سوریه تحریک می کند و گفت: دو طرف اینک جرات نمی کنند که آغازگر این تجاوزگری باشند، همچنین آمریکا می خواهد طرفهای منطقه ای را در سوریه گرفتار کند بدون آنکه خود دخالت مستقیم در سوریه داشته باشد.

مدیر کل مؤسسه مطبوعاتی و انتشاراتی “الوحده” خاطرنشان کرد: موفقیت ارتش سوریه و همکاری مردم حلب در ضربه زدن به گروههای مسلح در سوریه در تغییر مواضع آمریکا و ترکیه کمک بسیاری کرد و موجب شد تا به سخن گفتن از راه حلهای سیاسی بازگردند.

وی توضیح کرد که اردوغان و اوغلو نخست وزیر و وزیر خارجه ترکیه پس از آنکه تکیه آنها به مخالفان مسلح با شکست مواجه شد، سرنوشت سیاسی شان به بحران سوریه مرتبط شده است و به دنبال حفظ آبروی خود هستند

منبع : العالم


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.