تساوی ایران مقابل بحرین ۱۰ نفره در نیمه اول

۲۲م آذر ،

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های غرب آسیا از ساعت ۱۷:۵۵ در کویت ( میزبان مسابقات) به مصاف بحرین رفت که نیمه اول بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی ایران در نیمه اول بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشت و حتی بعد از ۱۰ نفره شدن بحرین نیز نتوانست موقعیت‌های گل زیادی بر روی دروازه بحرین خلق کند.

در این بازی کارلوس‌ کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران بازهم روی نیمکت ننشسته و از جایگاه تماشاگران نظاره‌گر بازی بود. در حالی‌که گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی بحرین این تیم را هدایت می‌کند.

داور در دقیقه ۲۶ محمد طایب مهاجم بحرین را با نشان دادن کارت زرد دوم از میدان اخراج کرد تا حکایت دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی تکرار شود. در آن بازی نیز بحرین در دقیقه یک ۱۰ نفره شده بود.

پیام صادقیان در دقیقه ۴۳ به جای احمد حسن‌زاده وارد میدان شد.

تماشاگران اندک حاضر در ورزشگاه حامی ایران بودند و برای لحظاتی شعار خلیج فارس دادند و همچنین کی روش را تشویق کردند.

ترکیب ایران در این بازی نسبت به بازی اول برابر بحرین چند تغییر داشت. علیرضا حقیقی به جای سوشا مکانی داخل دروازه قرار گرفت و محمد مهدی نظری و پژمان منتظری نیز در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت.

در این گروه ایران با یک امتیاز در رده دوم جدول است و بحرین که بازی اولش برابر عمان را برده صدرنشین است. دیگر دیدار این گروه را امشب عربستان و یمن برگزار می‌کنند. عربستان هم یک امتیاز دارد و یمن بدون امتیاز در انتهای جدول است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.