تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی برای نخبگان

جام جم آنلاین: تسهیلات خرید مسکن به نخبگان و استعدادهای برتر مقاطع تحصیلات تکمیلی پرداخت می شود.

 به گزارش واحد مرکزی خبر ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیادملی نخبگان در جمع دانش آموزان و معلمان روستای تازیان پایین شهرستان بندرعباس گفت : امسال ، این تسهیلات به مبلغ ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان بر اساس شرایط محیطی و محل زندگی به افراد اعطا می شود .

داوود طالبی افزود : اعطای بورس تحصیلی شهید احدی در مقطع دکتری ویژه نخبگان و استعدادهای برتر از دیگر برنامه های امسال این نهاد است .

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۱ هزار نخبه و استعداد برتر در کشور شناسایی شده است گفت : بر این اساس نخبگان در صورت تایید بنیادملی نخبگان می توانند در دانشگاهها و مراکز علمی برتر ادامه تحصیل دهند.

طالبی با اشاره به این که آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاههای اجرایی تصویب و به استانداری ها ابلاغ شد افزود : بر اساس این آیین نامه نخبگان و استعدادهای برتر طبق نیاز هر دستگاه اجرایی با اولویت و شرایط آسان تری استخدام می شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیادملی نخبگان گفت : نخبگان شاغل در دستگاههای اجرایی با ارتقای شغلی ، در یک رتبه بالاتر از رتبه تعیین شده قرار می گیرند و کارمندانی که قبل از ابلاغ این آیین نامه جز استعدادهای برتر بودند نیز از مزایای این آیین نامه بهره مند می شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.