تشدید برخورد با متخلفان عرضه کالاهای ضروری مردم در ماه رمضان

‘ بزرگمهر صادقی’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: به منظور تنظیم بازار کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان، با متخلفان عرضه این کالاها مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، برنج، آش، حلیم، زولبیا و بامیه و … به شدت برخورد خواهد شد.

این مقام مسوول در تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: همچنین برای رسیدگی سریع به پرونده های متخلفان عرضه کالاهای ضروری مردم در ماه رمضان، شعبه ای ویژه در تعزیرات استان تهران ایجاد شده است و پرونده های واصله در اسرع وقت رسیدگی و منجر به صدور حکم می شود.

صادقی یادآور شد: علاوه بر ایجاد شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده های یاد شده، گشت های بازرسی تعزیرات حکومتی استان تهران در دو نوبت صبح و عصر به همراه بازرسان مراجع نظارتی مانند وزارت بازرگانی و شورای اصناف، بر عرضه کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان نظارت می کنند.

وی گفت: در صورت مشاهده تخلف، گشت های بازرسی تعزیرات حکومتی در اسرع وقت و در محل وقوع تخلف به موضوع رسیدگی کرده و برای فرد خاطی حکم صادر می کند.

معاون حقوقی تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: مردم می توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف در عرضه کالاهای ضروری، با شماره تلفن گویای ۱۲۴ تماس گرفته و موضوع را به بازرسان تعزیرات اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اجتمام**۹۱۴۰**۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۱۹۸۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.