تشویق “ایران” توسط جردن باروز آمریکایی + فیلم

چهره عنوان‌دار و محبوب کشتی جهان از آمریکا که طرفداران زیادی در سراسر ایران دارد، با تشویق “ایران، ایران” به سبک طرفداران کشتی، عشق و علاقه خود را به مردم ایران نشان داد و گفت: آرزویم حضور دوباره در ایران و رفتن میان تماشاگران برای گفتن این شعار است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، جردن باروز، چهره شاخص کشتی آزاد جهان از آمریکا و دارنده ۵ مدال طلای جهان و المپیک طرفداران زیادی در ایران دارد و در سفر به کشورمان برای حضور در جام جهانی کرمانشاه نیز با استقبال بی نظیر مردم ایران مواجه شد و بارها در مصاحبه‌های خود از مهماندوستی ایرانیان به نیکی یاد کرده است.

باروز سه روز پیش نیز در پیامی برای مردم ایران از آنها خواست با ماندن در خانه‌هایشان به ریشه کن شدن ویروس کرونا کمک کنند و ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر شرایط زندگی در ایران و آمریکا در پی شیوع این ویروس به روال عادی بازگردد.

اما این چهره محبوب کشتی جهان، بار دیگر نیز عشق و علاقه خود به مردم ایران را با انتشار فیلمی که در آن با شیپور مخصوص تشویق تماشاگران به گفتن “ایران ایران” می‌پردازد نشان داد تا با این اقدام باعث افزایش روحیه ایرانیان در شرایط فعلی شود.

باروز همچنین در بخشی از صحبت‌هایش که در صفحه شخصی‌اش و در اینستاگرام و همچنین اتحادیه جهانی کشتی منتشر شده، با ابراز عشق و علاقه به تماشاگران کشتی در ایران، گفت: هیچ چیز مانند شنیدن سرود ایران ایران در جایگاه تماشاگران نیست. نمیتوانم برای مبارزه دوباره در ایران بیشتر از این صبر داشته باشم. در حال حاضر آرزو دارم به میان تماشاگران ایران بر روی سکوها بروم و رهبری آن‌ها را در هنگام تشویق ایران بر عهده بگیرم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.