تشکر رئیس مجلس از پوشش خبری رسانه‌ها در جریان لایحه بودجه

پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت – ۱۲:۰۵:۱۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در پایان نشست علنی امروز مطرح شد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان نشست علنی امروز و پس از تصویب لایحه بودجه ۹۱ کل کشور از خبرگزاری خانه ملت و تمامی خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و نشریاتی که تلاش داشتند تا اخبار و اطلاعات نشست‌های علنی مجلس درباره لایحه بودجه را در اسرع وقت به مردم منتقل کنند، تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی که در آن به بررسی و رای‌گیری نهایی در مورد لایحه بودجه سال ۹۱ کل کشور پرداخته شد، از خبرگزاری خانه ملت و تمامی رسانه‌ها، بخش های خبری رادیو و تلویزیون، خبرگزاری ها، رسانه ها و نشریاتی که در انتشار به موقع اخبار تلاش می کردند، تشکر و قدردانی کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه از تلاش‌های محمدرضا باهنر ، نایب رئیس مجلس و هیات رئیسه، ناظران، کمیسیون‌های تخصصی، مرکز پژوهش‌های مجلس و هیات رئیسه کمیسیون‌ها که در کوتاه‌ترین زمان به بررسی لایحه بودجه پرداختند، تقدیر کرد.
وی همچنین در ادامه از اعضای شورای نگهبان که برای بررسی لایحه بودجه ۹۱ کل کشور جلسه فوق العاده تشکیل می دهند، تشکر کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی از معاونت برنامه‌ریزی، ریاست کمیسیون تلفیق و همچنین نمایندگان دولت که با وجود اینکه لایحه بودجه امسال دیر به مجلس رسید، در نشست‌های علنی حضور یافته و حوصله به خرج داده‌اند، قدردانی کرد.
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم همچنین با تشکر ویژه از روابط عمومی و خبرنگاران مجلس این اعضا را از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش های بدنه مجلس دانست.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۷۱۲۰۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.