تشکیل تعاونی خوابگاه‌داران غیردولتی از مهرماه

۰۷خردادماه،

23-370.jpg

عضو هیات مدیره تعاونی خوابگاه‌داران غیردولتی کشور از شکل‌گیری اتحادیه خوابگاه‌داران غیردولتی از مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا شوکتی امروز در اولین همایش سراسری خوابگاه‌داران غیردولتی کشور که در محل کوی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۳ عضو تعاونی در اتحادیه خوابگاه‌داران غیردولتی عضو می باشند، گفت: یک سوم از این خوابگاه‌داران دارای مجوز و مابقی در مرحله کسب و دریافت مجوز می باشند.

وی در خصوص شرایط اعطای مجوز به خوابگاه‌داران غیردولتی، گفت: این خوابگاه‌داران علاوه بر اینکه باید مکانی با استانداردهای لازم را تهیه کنند، باید دارای مدرک دانشگاهی و سواد علمی کافی و همچنین حداقل پنج سال سابقه کاری باشند.

این عضو هیات مدیره تعاونی خوابگاه‌داران غیردولتی کشور همچنین در خصوص نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های غیردولتی، گفت: هنوز تصمیم‌گیری قطعی برای نرخ اجاره‌بهای آنها صورت نگرفته است، اما هزینه‌ای که از دانشجو برای خوابگاه‌های غیردولتی اخذ می‌شود، بین ۸۵ تا ۱۵۰ هزار تومان در ماه است.

به گفته شوکتی، امکانات در خوابگاه‌های غیردولتی متفاوت است. به عنوان نمونه بعضی از این خوابگاه‌ها دارای استخر، VIP و امکانات جانبی دیگر می باشند که نرخ اجاره‌بهای آنها از دیگر خوابگاه‌ها است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.