تشکیل کمیته بازنگری در قیمت محصولات ایران خودرو/پژو ارزان می گردد؟

۰۶م اسفند ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: با سلام: اینجانب در عید غدیر ۹۱ یک دستگاه تندر ۹۰-ای-۱ از نمایندگی ۱۲۷۵ شرکت ایران خودرو با موعد تحویل تا ۳۱ بهمن ۹۱ برای استفاده شخصی خریداری کردم و با توجه به اینکه تکنون یعنی ۳ اسفند حتی دعوتنامه ای هم صادر نشده , با قیمتی مصوب نجومی از ۱۹ میلیون در زمان ثبت نام به ۳۲ میلیون کنونی مواجه شده ام !!! که چون ثبت نام ما قطعی نبوده و طبق گفته مسئولین تاریخ تحویل حداکثر یک ماه بیشتر از قیمت مصوب قبلی میباشد , باید این افزایش قیمت غیر قابل فهم و تصور را پرداخت کنیم !!! که چنین رقمی با این حقوق دریافتی به خدا امکان پذیر نیست.

این در حالی است که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دستور داد کمیته ای از مدیران و کارشناسان این گروه تشکیل شود و قیمت محصولات تولیدی این شرکت را مورد بازنگری قرار دهند.
به دستور  جواد نجم الدین پس از تاکیدهای رئیس جمهوری ووزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر بازنگری در قیمت خودرو و در راستای تاکید بر تنظیم بازار و احترام به حقوق و تکریم مصرف کنندگان صادر شده است.
براین اساس پیش بینی می گردد قیمت گذاری محصولات تولیدی ایران خودرو با توجه به تنوع محصولات و افزایش تولید و عرضه به شیوه ای تازه صورت پذیرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دستور خود بر عرضه مستمر و فراوان مدل های مختلف خودرو برای بهبود شرایط بازار تاکید کرده است.
گروه صنعتی ایران خودرو در اسفندماه بیش از ۸۰ هزار دستگاه انواع خودرو تولید و تکمیل وبه بازار عرضه می کند .

/۴۵۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.