تشکیل ۲۳ پایگاه اینترنتی برف روبی در شمال غرب تهران

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

شهردار منطقه دو تهران با اشاره iبه آمادگی این مناطق برای مواجه با مشکلات ناشی از بارش های آسمانی در شهر، از راه اندازی ۲۳ پایگاه اینترنتی برف روبی در این منطقه خبر داد.

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه دو تهران ، “عابد ملکی” اظهارداشت: خوشبختانه در سال جاری با آغاز مطلوب بارش های نزولی مواجه بودیم که با آمادگی از پیش شهرداری، مشکلی تاکنون در شهر ایجاد نشده و از این رو، پایگاه اینترنتی های برف روبی در مناطق مختلف از جمله منطقه دو تشکیل شده تا با بارش های برف، آمادگی برای رفع مشکلات احتمالی وجود داشته باشد.
وی افزود: منطقه دو تهران از جمله مناطق برف گیر و پر بارش در نیمه دوم سال است که از هم اکنون با تجهیز منطقه iبه ماشین آلات برف روبی و ارائه آموزش های لازم iبه ماموران برای برف روبی معابر آمادگی مناسبی ایجاد شده است.
شهردار منطقه دو تهران با اشاره iبه اینکه شش پایگاه اینترنتی مستقل برف روبی بزرگراهها و معابر نیز تشکیل شده است گفت: نصب مخازن شن و نمک مخصوص در بزرگراهها و رمپ و لوپ های بزرگراهی نیز انجام شده تا از ظرفیت های شهروندان برای مشارکت در رفع مشکلات روزهای برفی iبهره مند شویم.
به گفته ملکی، نقشه های مسیرهای برف گیر در منطقه نیز آماده شده و در اختیار ماموران و پیمانکاران قرار گرفته تا شهروندان ساکن در منطقه دو کمترین مشکل در روزهای برفی امسال را داشته باشند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.