تصادف اتوبوس زائران ایرانی

جام جم آنلاین: مسوول دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عربستان گفت: به علت تصادف اتوبوس زائران ایرانی در مکه ۱۰ نفر مجروح شدند.

 حبیبی تنها، مسوول دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عربستان در خصوص این حادثه گفت: ساعتی پیش اتوبوس حامل زائران ایرانی در مسیر مکه مکرمه به سوی فرودگاه جده دچار سانحه شد.

قرار بوده این زائران ساعت ۱۷ عصر امروز، فرودگاه جده را به سمت تهران ترک کنند که متاسفانه این حادثه در مسیر جده رخ داد؛ البته این پرواز با حضور زائران تهرانی در همان ساعت اعلام شده انجام شد.

حبیبی تنها خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ زائری در این حادثه فوت نکرده است و زائران مصدوم به بیمارستان انتقال داده شده اند. در دقایق اولیه حادثه نیروهای امدادی عربستان سعودی در صحنه حاضر شدند و به وسیله بالگرد و آمبولانس، مصدومان را به بیمارستان اعزام کردند.

مسوول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان تصریح کرد: این زائران از کاروان عابدان مکه از شهر تهران هستند، که مصدومان این حادثه به ده نفر می رسد.

وی با بیان این که هیات پزشکی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی سازمان حج وزیارت ایران در عربستان نظارت کامل بر روند درمان این مصدومان دارند، تصریح کرد: مصدومیت پنج نفر از زائران سطحی بوده که سه نفر در همان ساعت اولیه مرخص و مابقی در حال مداوا هستند.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.