تصمیم یهودیان افراطی برای یورش دسته جمعی به مسجد‌الاقصی

۱۶اردیبهشت،

alnashre-7.jpg

فعالان حزب لیکود بیت نو به رهبری بنیامین نتانیاهو اعلام کردند قصد دارند فردا به مسجد الاقصی در بیت‌المقدس به طور دسته جمعی یورش ببرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی ایلاف، اعضا و فعالان حزب “لیکود بیت نو” به رهبری بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فردا (سه‌شنبه) به مسجد الاقصی یورش دسته‌جمعی خواهند داشت.

این اقدام فعالان حزب اول وزیر رژیم صهیونیستی به مناسبت یادآوری وقایع پس از اشغال مسجد الاقصی در سال ۱۹۶۷ با هدف تحکیم مفهوم تسلط یهودیان بر آنچه که آن را کوه سلیمان می‌نامند، انجام می‌شود.

در همین راستا تعدادی از فعالان و سران این حزب اعلامیه‌هایی را در ادارات و شهرهای مختلف نیز توزیع کرده‌اند.

از سوی دیگر، به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی مری رگو، رئیس کمیته امنیت داخلی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بازدید میدانی اعضای این کمیته از مسجد الاقصی را که قرار بود این هفته باشد، بنا به درخواست پلیس رژیم اشغالگر قدس، به تعویق انداخته است اما با این وجود وی تاکید کرد که شخصا طی چند روز یا چند هفته آینده از “کوه هیکل” بازدید خواهد کرد.

چند تن از خاخام‌های یهودی و رهبران دینی نیز خواستند هر چه زودتر مراسم دینی یهودیان در مسجد الاقصی برگزار شود.

این در حالی است که سازمان “الاقصی” در بیانیه‌ای با اخطار نسبت به تصمیمات رژیم صهیونیستی دربارهٔ مسجد الاقصی اعلام کرد: این اقدامات اشغالگران کاملا عمدی است و اعراب و مسلمانان در حمایت از مسجد الاقصی و قدس باید موضع‌گیری کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.