تصویربرداری “پرده نشینان” به پایان رسید

فیلم تلویزیونی “پرده نشینان” به کارگردانی و نویسندگی”بابک فقیه ایمانی” است که با اتمام مرحله تصویر برداری وارد مراحل فنی گردید.

محمدرضا سهرابی،بازیگرانی فیلم تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:فیلمنامه این اثر در قلم “بابک فقیه ایمانی” نوشته شده و با موضوع اجتماعی داستان نویسنده ای را روایت می کند که با هر بار نوشتن قصه مخاطب با آدم های واقعی قصه همراه شده و هر قصه زندگی روایتگر عشقی است که سرانجامی ندارد تا اینکه در می یابد تنها عشق به پروردگار است که زیباترین هستی را در بردارد.
وی اظهارداشت:در این فیلم تلویزیونی بازیگرانی چون حسین غیابی،امید میرعلائی،آرش شاه ثنایی،یلدا آیتی زاده،شقایق حاج هاشمی و محمد نوید میرزایی و عارفه اکبری از بازیگران خردسال در این تله فیلم به ایفای نقش می پردازند.
سهرابی پیرامون نقش خود در فیلم تلویزیونی “پرده نشینان” گفت:در این تله فیلم نقش یک جوان متفکر و درون گرا به نام بیژن را بر عهده دارم که دوست خود اسفندیار با بازی آرش شاه ثنایی در اثر مشکلاتی که در زندگی خود دارد، افسرده شده و بیژن با کمک خود در جهت بهبود روحیات اسفندیار و رفع مشکلاتش برای او تلاش می کند.
وی خاطرنشان کرد:تصویر برداری این فیلم تلویزیونی در اصفهان توسط دوربین حمید صیادی به ثبت رسیده و حمید طالقانی به عنوان مشاور کارگردان محسن اثنی عشر مدیر صدابرداری،رضا سعیدی طراح گریم،داود فروتن دستیار کارگردان و حسین غیابی و بابک فقیه ایمانی نیز تهیه کنندگی این پروژه تلویزیونی را برعهده دارند که این فیلم تلویزیونی از شبکه یک یا ۲ سیما روی آنتن می رود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.