/تصویری/ شهروندان نیویورک نظر خود را درباره دومین مناظره ی ریاست جمهوری اظهار کردند

تهران / واحد مرکزی خبر/ سیاسی /۰۷/۲۶
۰۰:۰۰:۰۰٫۱۲
شماری از مردم نیویورک در میدان تایمز این شهر نظرات و انتظارات خود را درباره دومین مناظره ی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار کردند.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر؛
یکی از شهروندان نیویورکی در گفتگو با خبرنگار شبکه ی تلویزیونی رویترز درباره انتظارات خود از مناظره امشب میت رامنی نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت:
۰۰:۰۰:۲۱٫۰۵
اطلاعات ، پرسش های خوب و پاسخ های متفکرانه انتظار من است. مضحک خواهد بود که ما یعنی عموم مردم بتوانیم مطرح کردن شعارها را به عنوان پاسخ های واقعی ، در مناظره بپذیریم. ما منتظر صحبت های متفکرانه و منطقی نامزدها هستیم. امیدوارم که بتوانیم در این مناظره اندکی شاهد پرداختن به اصل قضیه باشیم تا اینکه (نامزدها ) فقط به مردم نگویند که چه فکر می کنند بلکه طرح عملی و راهبرد خود را به مردم بگویند.
فرد دیگری هم گفت:۰۰:۰۰:۴۸٫۱۸
من بسیار دوست دارم که نامزدها اندکی از برخوردهای شدید بایکدیگر بکاهند. من دوست دارم که نامزدهای انتخاباتی درباره طرح ها و برنامه های خود برای بهتر شدن اوضاع کشور صحبت کنند.
۰۰:۰۱:۱۷٫۰۵
یکی دیگر ازشهروندان نیویورک گفت:دوست دارم که اوباما خود را آماده کند و به پرسش ها به صورت مختصر و درست پاسخ بدهد. میت رامنی برنامه های خود را دارد و شش سال است که برای رسیدن به ریاست جمهوری تلاش می کند. میت رامنی به روز است .امیدوارم که اوباما آماده باشد.
۰۰:۰۱:۳۵٫۰۹
یک شهروند دیگر گفت:فکر می کنم لازم است که وی(اوباما) به شیوه ای تهاجمی تر ؛ نمی خواهم بگویم ؛ به دروغ های میت رامنی ؛ پاسخ بدهد. من اصالتا اهل ماساچوست هستم . من زمانی که میت رامنی در ماساچوست بود در آنجا بودم.
۰۰:۰۱:۵۷٫۰۷
یک فرد دیگر گفت:
من نمی خواهم که او( اوباما) مثل قبل باشد بلکه اکنون همه به مناظره نگاه می کنند تا ببینند که آیا اوباما بهتر از گذشته صحبت می کند یا خیر.می خواهم که او خودش باشد. او وقتی که خودش باشد راه خودش را پیدا می کند.
۰۰:۰۲:۱۳٫۱۱
یکی دیگر ازشهروندان آمریکایی گفت:معتقدم که بسیاری از مردم تا این لحظه تصمیم خود را گرفته اند و در واقع با شنیدن حرف های نامزدهای خود تصمیمشان راسخ تر می شود. متاسفانه این شیوه در کشور ما وجود دارد یعنی مردم از قبل تصمیم خود را می گیرند.متاسفانه اینگونه است اما این مناظره برای کسانی که هنوز تصمیم نگرفته اند کمک کننده خواهد بود تا ذهن خود را بی طرف نگهدارند و با نگاه کردن به مناظره متوجه شوند که چه کسی هوشمند تر است.۰۰:۰۳:۴۰٫۱۵
قرار است این مناظره در دانشگاه هوفسترا در لانگ ایلند نیویورک برگزار شود.
باراک اوباما به شدت تحت فشار قرار دارد تا در مناظره ی امشب عملکرد قوی داشته باشد.


IRIBNews RSS PoliticNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.