“مناظره‌های تلویزیونی” ظرفیت خوبی برای آشنایی مردم با دیدگاه کاندیداها است

۰۶خردادماه،

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: “مناظره‌های تلویزیونی” ظرفیت بسیار خوبی است برای اینکه مردم بتوانند با دیدگاه کاندیدا، قوت و ضعف استدلال آنان و تفاوت‌های آن آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه دیدار با نخبگان حوزه فناوری و مسائل دانش‌بنیان در جمع خبرنگاران و  در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران دربارهٔ مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیما گفت: به نظرم مناظره‌های تلویزیونی ظرفیت بسیار خوبی است برای اینکه مردم بتوانند با دیدگاه کاندیدا، قوت و ضعف استدلال آنان و تفاوت‌های آن آشنا شوند و به نظرم کار بسیار خوبی است.

جلیلی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا برنامه‌ریزی برای پیروزی در مناظره‌های انتخاباتی انجام داده‌اید یا خیر گفت: بحث پیروزی نیست، بحث این است که اگر ما یک منطقی را در برنامه‌های خودمان بیان می‌کنیم باید بتوانیم از این منطق و رویکرد به خوبی دفاع کنیم و آن را به شکل اغنایی برای مردم بیان کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در برنامه‌های تلویزیونی از مشاوران بهره می‌گیرد یا خیر خاطرنشان کرد: طبیعتا کسی که می‌خواهد به عنوان رئیس‌جمهور مطرح باشد چون در عرصه‌های مختلف باید صحبت کند باید مشورت‌هایی را انجام دهد و بنده نیز این ادعا را ندارم که کسی در عرصه‌های‌ مختلف کشور تخصص‌های لازم را دارد و می‌تواند به تنهایی بحث کند و حتما باید با دیدگاه‌های مختلف مشورت شود.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با شخص دیگری ائتلاف می‌کنید یا خیر اظهار داشت: در حال حاضر مرحله‌ای است که باید وارد بحث انتخابات شویم.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.