تظاهرات ضداسرائیلی آمریکایی‌ها ” در کنار غزه می‌ایسیتم”

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شهروندان آمریکایی در نیویورک و چند شهر دیگر آمریکا در اعتراض iبه حملات رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه تظاهرات کردند و موضع “فریب‌کارانه” آمریکا در قابل فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) iبه نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ده‌ها تن از جمله یهودی‌ها و اعراب روز پنج‌شنبه در مقابل دفتر هیئت دائم تل‌آویو در آمریکا و کنسولگری رژیم صهیونیستی در “منهتن” نیویورک تظاهرات کرده و پلاکاردهایی با عنوان «در کناره غزه می‌ایستیم» و «فلسطینی‌ها iبه خاطر آزادی مقاومت می‌کنند» برافراشتند و از واشنگتن خواستند تا «از خواب بیدار شود».

رسانه‌های آمریکا گزارش تفسیری دادند: گروه‌های دیگر نیز در بوستون و واشنگتن برای حمایت از سازمان “بازگشت” که برای بازگشت آوارگان فلسطینی iبه سرزمینشان مبارزه می‌کنند، تظاهرات کردند.

مایکل بلومبرگ، شهردار نیویورک از هراس حمله‌های احتمالی iبه یهودیان در نیویورک که تعدادشان iبه دو میلیون تن می‌رسد، خواهان تشدید تدابیر امنیتی برای حمایت از عبادتگاه‌های یهودیان در شهر شد.

در همین جهت کمیته اسلامی حقوق بشر در انگلیس روز پنج‌شنبه در اعتراض iبه حمله‌های رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه در مقابل سفارتخانه تل‌آویو در لندن تظاهرات کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.