تعاملی برای بخش دولتی و بخش خصوصی در نمایشگاه حمل و نقل

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رئیس ستاد سومین نمایشگاه راه و شهرسازی : نمایشگاه محلی برای تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و دولت و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کنار ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سید قاسم بی‌نیاز امروز در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی ۲۳ تا ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود، افزود: اختتامیه نمایشگاه ۲۶ آذر ماه است بطوریکه از ۲۶ آذر تا یک دی که هفته حمل و نقل نام دارد iبه افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی اختصاص یابد.

وی ادامه داد:  اول دی‌ماه هر سال، عملیات زمستانی راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای آغاز می گردد که این روز، iبه نام روز راهدار نام گرفته است بنابراین از ۲۶ آذر تا اول دی‌ماه هر سال، حمل و نقل نام دارد.

بی‌نیاز با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در هفته حمل و نقل برنامه‌های مختلفی دارد، اضافه کرد: در این باره آیین‌نامه‌های مختلفی تنظیم و تصویب کردیم، مطابق آیین‌نامه یکی از برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه حمل و نقل است.

رئیس ستاد سومین نمایشگاه راه و شهرسازی تصریح کرد: پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد که از آن پس نمایشگاه هفته حمل و نقل هم با عنوان نمایشگاه «راه و شهرسازی» برگزار شد.

بی‌نیاز گفت: محورهای اصلی سومین نمایشگاه، بیان عملکردها، دستاوردها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ارائه فناوری و دستاوردهای نوین است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه ۶ هزار ۵۰۰ پیمانکار بخش خصوصی در کشور فعال می باشند که وزارت راه با آنها تعامل دارد، اضافه کرد: نمایشگاه محلی برای تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و دولت و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کنار ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

رئیس ستاد سومین نمایشگاه راه و شهرسازی با بیان اینکه بخش خصوصی باید فعال‌تر از قبل در نمایشگاه حضور یابد، گفت: از مدارس و دانشگاه‌ها برای این گردهمایی دعوت کرده‌ایم، ضمن آنکه بخش ویژه‌ خلاقیت‌ها داریم یعنی در واقع ایده‌ها عنوان می‌شود و پس از پایش iبهترین طرح‌ها هدایایی دریافت می‌کنند.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: همچنین در نمایشگاه امسال بخش دولتی می‌تواند iبه عنوان سال پایانی دولت، عملکرد خود را ارائه دهد./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.