تعرفه دفاتر خدمات الکترونیکی افزایش یافت

۲ م دیماه ،

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از افزایش تعرفه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک خبر داد و گفت: با موافقت شورای اسلامی شهر تهران، افزایش تعرفه ۱۲ درصدی برای دفاتر خدمات الکترونیک به تصویب رسیده و ابلاغ شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، سید مناف هاشمی با بیان این مطلب گفت : بر اساس برنامه ریزی که از ابتدا انجام شده بود ، قرار بود تا هر ناحیه تهران دارای یک دفتر خدمات الکترونیک باشد که هم اکنون ۱۲۳ ناحیه تهران دارای این دفاتر می باشند و از این رو برنامه ای برای افزایش تعداد دفاتر خدمات الکترونیک وجود ندارد .
وی با اشاره به میزان تعرفه مشخص شده برای دفاتر خدمات الکترونیک افزود : در سه سال قبل ، افزایشی در میزان تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک وجود نداشت چرا که با افزایش سرویس های این دفاتر از ۵ سرویس به ۴۵ سرویس ، درآمد لازم برای آن کسب می شد .
هاشمی خاطر نشان کرد : با توجه به تورم های موجود و مسائلی که مدیران دفاتر برای ما مطرح کردند ، شورای اسلامی شهر تهران تصویب کرد تا تعرفه این دفاتر به ۱۲ درصد افزایش یابد که این موضوع ابلاغ و در حوزه های اجرایی شهرداری به انجام رسید .
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در ادامه از افزایش سرویس های این دفاتر خبر داد و گفت : میزان سرویس های دفاتر خدمات الکترونیک باید به ۵۰ سرویس افزایش یابد که این کار در حوزه های خدمات شهری و سایر حوزه ها در حال انجام است و ارائه سرویس در حوزه های مالی و اداری نیز آخرین بخش هایی است که به سرویس ها اضافه شده است .
وی با اشاره به فرامنطقه ای شدن فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک از شش آبان ماه اظهار کرد : با فرامنطقه ای شدن خدمات در این دفاتر ، فعالیت به صورت رقابتی در ان انجام می گردد و هر دفتری که خدمات بهتری ارائه و رضایتمندی بیشتری کسب کند می تواند مراجعه کنندگان بیشتری داشته باشد .


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.