«تعطیلات دوست داشتنی» آغاز شد

۴شنبه ۱۰م آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با بازی پرستوگلستانی، مریم سعادت، رامین ناصرنصیر

تصویربرداری مینی سریال «تعطیلات دوست داشتنی» آغاز شد.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین ، تصویربرداری مینی سریال «تعطیلات دوست داشتنی» iبه کارگردانی سیدوحید حسینی از اواخر مهر در شمال کشور و در قائمشهر آغاز شده و گروه هم اکنون با پایان تولید قسمت های شمال کشور، در مدرسه ای در تهران و حوالی میدان کلانتری خیابان یوسف آباد مشغول حضور دارند. در این مدرسه دکوری عظیم ساخته شده و طبق برنامه ریزی ها تولید تا روز پایان تصویربرداری (اواخر ماه جاری) در این لوکیشن ادامه پیدا خواهد نمود.

پرستو گلستانی، مریم سعادت، رامین ناصرنصیر، فرید قبادی، پریسا رضایی، غزاله جزایری، میثاق جمشیدی، محمود تیموری، سروش جمشیدی iبه همراه هنرمندان خردسال عرفان برزین و تانیا جلالیان بازیگران اصلی این مینی سریال می باشند که از این بین هنوز بازی گلستانی و ناصرنصیر آغاز نشده است. طی روزهای آینده بازی این دو بازیگر نیز آغاز خواهد شد.

ضمن اینکه تست گریم نهایی بازیگران نیز انجام شده است.

«تعطیلات دوست داشتنی» داستانش درباره نیما و نوشین دو بچه هفت و ده ساله است که iبه خاطر مسافرت خارج از کشور پدر و مادرشان iبه دایی شان سپرده می شوند. دایی آنها در یک کلبه جنگلی مشغول iبه کار و زندگی است. از طرفی بچه ها iبه واسطه شغل پدر و مادرشان که تصویرگر کتاب کودک می باشند با دنیای شخصیت ها و قهرمان های قصه های کودک آشنایی دارند و در مسافرتی که iبه کلبه جنگلی دارند با بعضی از این شخصیت ها روبرو می شوند تا اینکه…

مجموعه در شش قسمت ۳۰ دقیقه ای و iبه سفارش گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم در حال تولید است و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: تهیه کنندگان: امیرحسین طالبی کاشانی، سیدوحید حسینی، مجری طرح: حسن علیرضا لواسانی، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، صدابردار: مهرداد دادگری، نویسنده: مهشید فریدفر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرید قبادی، طراح لباس: مهرنوش بلمه، طراح صحنه: مهدی بداقی، طراح گریم: هادی قالیخانی، عکاس: وحید شاهوند، منشی صحنه: هدیه عباسی، مدیر تدارکات: مهدی چراغی.
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.