«تعطیلات دوست داشتنی» تمام شد

۱۲م آذر ،

پیگیری تدوین سریال تازه سیدوحید حسینی

سینما پرس-گروه تلویزیون: تصویربرداری مجموعه شش قسمتی «تعطیلات دوست داشتنی» به کارگردانی سیدوحید حسینی به پایان رسید.

به گزارش سینما پرس،قصه این سریال شش قسمتی درباره نیما و نوشین دو بچه هفت و ده ساله است که به خاطر سفر خارج از کشور پدر و مادرشان به دایی شان سپرده می شوند. دایی آنها در یک کلبه جنگلی مشغول به کار و زندگی است. از طرفی بچه ها به واسطه شغل پدر و مادرشان که تصویرگر کتاب کودک می باشند با دنیای شخصیت ها و قهرمان های قصه های کودک آشنایی دارند و در سفری که به کلبه جنگلی دارند با بعضی از این شخصیت ها روبرو می شوند تا اینکه… .

مریم سعادت، رامین ناصرنصیر، فرید قبادی، میثاق جمشیدی، شهرزاد جواهری، نوید خداشناس، پریسا رضایی، غزاله جزایری، محمود تیموری، سروش جمشیدی به همراه هنرمندان خردسال عرفان برزین و تانیا جلالیان بازیگران اصلی این مینی سریال می باشند.

این مجموعه در شش قسمت و به سفارش گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تولید شده است و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: تهیه کنندگان: امیرحسین طالبی کاشانی، سیدوحید حسینی، مجری طرح: حسن علیرضا لواسانی، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، صدابردار: مهرداد دادگری، نویسنده: مهشید فریدفر، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرید قبادی، طراح لباس: مهرنوش بلمه، طراح صحنه: مهدی بداقی، طراح گریم: هادی قالیخانی، عکاس: وحید شاهوند.

انتهای پیام/ ب.ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۷۵۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.