تغییر لحن غرب نشانگر پیروزی “بشار اسد” است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تغییر لحن غرب نشانگر پیروزی “بشار اسد” و شکستی دیگر همانند جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه برای غرب است.

حمیدرضا مقدم‌فر در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تغییر لحن غرب در مورد نظام سوریه اظهار داشت: عقب‌نشینی غرب حاکی از پیروزی بشار اسد و نظام سوریه است.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار سعی دارد با تحریک کشورهای منطقه علیه سوریه به اهداف شوم خود دست یابد، افزود: ترکیه و عربستان سعودی از کشورهایی هستند که در مسئله سوریه در زمین غرب بازی کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: ترکیه در حمایت‌های علنی و پنهانی خود از گروه‌های مسلح سوریه، اقدام به ایجاد پایگاه نظامی برای آموزش تروریست‌های سوریه کرد و عربستان نیز با اطاعت کامل از آمریکا و پیروی از سیاست‌های القاعده و وهابیت در مسائل سوریه دخالت کرد که این امر نشانگر خدمت به نظام سلطه و رژیم صهیونیستی است.

مقدم‌فر همراهی اکثریت مردم سوریه با نظام حاکم بر این کشور را کلید پیروزی و موفقیت بشار اسد دانست و تصریح کرد: ارتش مردمی و کلاسیک سوریه قادر است این کشور را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی سوریه و شکست آمریکا و متحدانش مانند جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه، نشان‌دهنده ناتوانی غرب در برابر جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.