تغییراتی در تعطیلات رسمی کشور

۰۶م اسفند ،

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون از کاهش تعطیلات رسمی در کشور خبرداد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، ابوالفضل ابوترابی به صدمه هایی که تعطیلات به کشور می زند اشاره کرد و اظهار داشت: طرح حذف ۹ روز از تعطیلات رسمی کشور همانند روز ۱۲ فروردین، تاسوعای حسینی، شهادت امام رضا(ع) و چند مورد از این قبیل با امضاء نمایندگان در مجلس بررسی و با تصویب مجلس اجرایی می گردد.

وی افزود: در صورت تصویب این طرح، طرح مذکور برای سال های آینده اجرایی می گردد.

تغییر پایتخت در مجلس بررسی می گردد
ابوترابی با بیان اینکه تغییر پایتخت کشور در رفع مشکلات موجود تهران موثر است، تصریح کرد: ۱۵۲ نماینده مجلس طرح تغییر پایتخت را با من همراه شده و این امضاها به هیئت رئیسه مجلس تقدیم که بزودی در مجلس بررسی می گردد.

وی ادامه داد: با تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی کمیسیونی تخصصی برای تغییر پایتخت تشکیل و پایتخت بعدی را معرفی می کنند.

جذب ۲۰ درصدی گردشگران به نجف آباد و تیران و کرون
نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون گفت: در برنامه ریزی های آینده حوزه انتخابیه، ۲۰درصد از گردشگران استان اصفهان جذب در شهرستان های تیران وکرون و نجف آباد می گردد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای آینده منطقه افزود: ویژگی های منحصر به فردی در عرصه میراث فرهنگی و گردشگری دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون وجود دارد که قابلیت جذب سرمایه گذاری و جذب گردشگر را دارد.

ابوترابی افزود: با وجود این ظرفیت ها در شهرستان های نجف آباد و تیران وکرون برنامه ریزی برای جذب ۲۰درصد از گردشگران استان اصفهان به این دو شهرستان در حال انجام است که این موضوع اهمیت اقتصادی نیز دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.