بازار سکه و طلا در تعطیلات

۰۶م آذر ،

10-633.jpg

بازار طلا و سکه در پی تعطیلات هفته اخیر تا روز جمعه فعالیت رسمی نداشته و دادوستدهای رسمی از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

محمد کشتی‌آرای، رییس اتحادیه کشوری سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره، سکه و صراف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ وضعیت امروز بازار طلا و سکه اظهار کرد: بازار به طور رسمی فعالیت‌های خود را آغاز نکرده است.

وی ادامه داد: تا روز چهارشنبه تعطیلات ادامه دارد و در دو روز پایانی هفته نیز بازار مجددا تعطیل است و قیمت رسمی اعلام نخواهد شد.

او با بیان این‌که قیمت‌ها به صورت تقریبی برای داد و ستد اعلام شده ولی رسمی نیست، خاطرنشان کرد: می‌توان گفت که از شنبه هفته آینده پس از تمام شدن تعطیلات این هفته فعالیت‌های رسمی بازار طلا و سکه مجددا آغاز شده و قیمت‌های رسمی اعلام می‌شوند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر در پایان از افزایش قیمت جهانی طلا خبر داد و گفت: در طول تعطیلات رسمی در ایران بهای جهانی طلا ۳۸ دلار افزایش یافته که این موضوع قیمت طلا در بازارهای داخلی را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش ایسنا، بهای جهانی طلا در این هفته ۳۸ دلار افزایش یافته ولی امروز از کاهش برخوردار بوده و به ۱۷۴۸ دلار رسیده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.