پایان نوسان قیمت‌ها در بازار

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 پایان نوسان قیمت‌ها در بازار

پایان نوسان قیمت‌ها در بازار

ممتازنیوز: رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور از پایان نوسان قیمت‌ها در بازار آزاد خودرو به دنبال اتمام تعطیلات تابستانی خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، حسن زمانی افشار، با بیان این مطلب اظهار کرد: از دوشنبه هفته جاری با پایان یافتن تعطیلات تابستانی، قیمت خودروها در بازار آزاد نیز به ثبات نسبی خواهد رسید.
وی با بیان این‌که البته در یک هفته اخیر نیز نوسان خاصی در قیمت خودروهای داخلی و وارداتی نداشتیم، به ایسنا گفت: بنابراین در صورتی که نرخ ارز در سطوح حدودا ۳۰۰۰ تومانی فعلی تثبیت شود قیمت خودروها در بازار ثابت خواهد ماند.
زمانی افشار ادامه داد: در صورت کاهش شدید نرخ ارز نیز شاهد پایین آمدن قیمت خودرو‌ها و در صورت افزایش شدید نرخ ارز شاهد بالا رفتن قیمت‌ها خواهیم بود. با این حال انتظار داریم دولت جدید نرخ ارز را کاهش دهد تا قیمت خودروهای داخلی و وارداتی کاهش یابد.
وی افزود: در حال حاضر برخلاف برخی اظهارات صورت گرفته، بازار خودرو همچنان راکد بوده و رونقی در بازار دیده نمی‌شود. بنابراین کاهش احتمالی قیمت خودروها موجب راه افتادن بازار شده و به نفع کاسبان و فروشندگان خواهد بود.
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور با بیان این‌که پیش‌بینی می‌کنیم در صورت تثبیت نرخ ارز در سطوح فعلی قیمت خودروهای داخلی و وارداتی تا بهمن و اسفند ماه سال جاری ثابت مانده و افزایش نیابد، تصریح کرد: البته در بهمن و اسفند با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، شاهد رونق نسبی بازار و افزایش ناچیز قیمت‌ها خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که با پایان یافتن تعطیلات تابستانی و آغاز مهر ماه به تعداد مالکانی که خودروی خود را برای فروش در بازار عرضه می‌کنند اضافه خواهد شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.