تغییر زمان برگزاری یک همایش بدلیل استقبال زیاد

تغییر زمان برگزاری یک همایش بدلیل استقبال زیاد

 رئیس ستاد همایش مدیریت جامع قبل از بحران با اعلام استقبال گسترده دانشگاهیان و دستگاه های اجرایی از این همایش، گفت:به جهت فراهم شدن امکان حضور بیشتر استانداران و مدیران آتش نشانی در این همایش ، و اینکه برخی دعوت نامه ها دیر به دست مدعوین رسیده بود، تصمیم بر این شد که زمان همایش تغییر پیدا کند.

رضا اصلاحی با اعلام این که زمان برگزاری همایش به ۱۸ و ۱۹ شهریورماه منتقل شده است، افزود: بسیاری از مدیران نفتی، اساتید دانشگاه و افرادی که می خواهد مقاله ای به دبیرخانه همایش ارسال کنند، پس از اطلاع رسانی ما در رسانه ها از شرکت در این همایش استقبال کردند، اما به دلیل کمبود وقت تصمیم بر این شد که زمان همایش به تعویق بیفتد.

 وی با اشاره به این که هم اکنون حدود ۴۰۰ نفر به طور مستقیم با همایش ارتباط گرفته اند، خاطرنشان کرد: اسپانسرهای بخش خصوصی و شرکتهای حوزه تجهیزات برای حضور در همایش اعلام آمادگی کرده اند و سازمان انرژی اتمی هم به تازگی درخواست حضور در همایش را داده است.

او با تاکید بر این که تعداد درخواست ها برای حضور در همایش فراتر از انتظار بوده است، ادامه داد: در حال حاضر ۲۵ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده که بیشتر آن از تهران بوده، اما امیدواریم تعداد مقالات از شهرستان ها نیز بیشتر شود.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.