تغییر شماره پیامک تخلفات رانندگی

گردآوری توسط گروه خبرها ممتازنیوز

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تغییر شماره پیامک تخلفات رانندگی از ۳۰۰۰۵۱۵۱ به ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ خبرداد.

سرهنگ “کرمی اسد” به پل ارتباطی پلیس راهور با شهروندان از طریق سامانه پیامکی تخلفات رانندگی به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ به منظور آگاهی از وضعیت خلافی خودرو، نمره منفی و اطلاعات پرداخت آن، اشاره کرد و گفت: به سبب تغییر در بستر مخابراتی فاوای نیروی انتظامی، شماره این پیامک تغییر خواهد کرد بنابراین به منظور حفظ این پل ارتباطی، به صورت موقت شماره ۳۰۰۰۵۱۵۱ به ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ تغییر پیدا کرده تا در روند خدمات رسانی به شهروندان مشکلی بوجود نیاید.

وی ادامه داد: شهروندان برای آگاهی از وضعیت خلافی خودرو خود می توانند با ارسال VIN وسیله نقلیه به شماره ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ از میزان خلافی خود مطلع شوند؛ در صورتی که همراه با VIN خودرو، یک ستاره اضافه شود علاوه بر دریافت صورت وضعیت و میزان خلافی، شناسه پرداخت به آنها نیز داده می گردد.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا افزود: در کنار شماره مزبور، شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره ۸۸۲۸۸۸۸۸ به صورت شبانه روزی از اطلاعات نمره منفی و میزان تخلفات خود آگاهی یابند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.