تغییر مدیر روابط عمومی معاونت سیما

۱۴اردیبهشت،

به گزارش سینماپرس، مراسم تودیع مدیر سابق این روابط عمومی نیز امروز شنبه ۱۴ اردیبهشت با حضور مدیران شبکه ها و تعدادی از مدیران ستادی معاونت سیما برگزار شد .

دکتر دارابی در این مراسم با اشاره به جایگاه روابط عمومی در حوزه پیام به ویژه در معاونت سیما از مدیران شبکه ها خواست تعاولات خود را با اداره کل روابط عمومی رسانه ملی و روابط عمومی معاونت سیما بیش از پیش گسترش دهند . معاون رئیس سازمان در امور سیما اقدامات روابط عمومی سازمان در انجام وظایف محوله رو به رشد توصیف کرد . وی روابط عمومی سیما را در دوران تصدی دکتر نعمتی موفق ارزیابی کرد و افزود : در این دوران شاهد رویکردی علمی در مجموعه فعالیت های رسانه بودیم .

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی نیز در این مراسم پس از معارفه فهیمه کوه خضری به سمت مدیر جدید روابط عمومی معاونت سیما از همراهی خوب مدیران شبکه های سیما با اداره کل روابط عمومی سازمان قدردانی کرد . سهرابی وظایف و کارکرد روابط عمومی در سازمان صدا و سیما را به لحاظ شکلی متفاوت از حوزه های همتراز در سایر دستگاه ها ارزیابی کرد و افزود: تلاش ما معطوف به نزدیکی هرچه بیشتر روابط عمومی به حوزه پیام در رسانه است .وی گفت روابط عمومی رسانه ملی تمام ظرفیت خود را برای ارائه چهره ای قدرتمند از صدا و سیمای جمهوری اسلامی در جهان رسانه ای به کار گرفته است . در این مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات دکتر نعمتی در دوره تصدی پست مدیریت روابط عمومی سیما قدردانی شد

انتهای پیام/ ب. ب


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.