تفاهم‌نامه خانه سینمایی‌ها با رئیس‌جمهور

جام جم آنلاین: رئیس هیأت مدیره و سخنگوی خانه سینما با اشاره به نامه منتشر شده از سوی روابط عمومی ارشاد مبنی ‌بر تعطیلی دائمی خانه سینما گفت: مرجع انتشار نامه از تفاهم‌نامه‌ای که ما طی دیدار با رئیس‌جمهور داشتیم، بی‌اطلاع است.

فرهاد توحیدی، امروز با حضور تعدادی از اهالی رسانه در ارتباط با نامه وزیر ارشاد درخصوص تعطیلی دائم خانه سینما توضیحاتی ارائه کرد.

توحیدی گفت:‌ گویا مرجع انتشار نامه در وزارت ارشاد از تفاهم‌نامه‌ای که ما طی دیدار با رئیس‌جمهور داشتیم بی‌اطلاع است و طبیعتا بر همین اساس نامه را منتشر کردند.

وی تاکید کرد:‌ ما در پاسخ به این کار در قالب لایحه اعتراضی به دیوان عدالت اداری شکایت خواهیم کرد و اعتراض قانونی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم.

وی عنوان کرد:‌ تصور ما این است که طی دیداری که با رئیس‌جمهور داشتیم و براساس آن تفاهمات این اعتراض منتفی شود و تفاهمات این راه را کوتاه‌تر کند. ما بر همین اساس پیش می‌رویم. مرجع صادرکننده نامه پس از یک ماه روز گذشته مفاد آن را منتشر کرده و اگر فرض را بر این بگیریم که آنها از این دیدار ما با رئیس‌جمهور بی‌خبر بودند پس اشکالی وارد نیست.

وی با اشاره به تفاهمات مطرح شده در جلسه‌ای که با رئیس‌جمهور داشتند، گفت: حس ما این است که آقای احمدی‌نژاد در ارتباط با رفع مشکل خانه سینما بسیار جدی است و به این تفاهمات عمل خواهد کرد.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.