آغاز سال سینمایی با مرگ “عسل بدیعی”/ علاقه شمقدری به بازدید “لاله” از سوی رئیس جمهور

۱۴فروردین۱۳،

سینمای ایران در هفته جاری با اتفاق دردناک مرگ “عسل بدیعی” روبرو شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ دومین هفته سینمایی در سال ۹۲ به ناگوارترین هفته سال و مصادف با مرگ “عسل بدیعی” بازیگر سینما و تلویزیون در ۱۲ فروردین ماه به دلیل ایست تنفسی که به خونریزی منجر شد، بوده است.

خانواده این بازیگر با اهدای اعضای او موافقت کردند و تا پنج شنبه تمام اعضای بدن بدیعی پیوند زده شد و همچنین مراسم تشییع این بازیگر در روز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه از مقابل تالار وحدت صورت خواهد گرفت.

سید عزت الله ضرغامی رئیس صدا و سیما نیز طی پیامی، ضمن تسلیت درگذشت این بازیگر، اهدای اعضای بدن او به بیماران نیازمند را هنرنمایی تازه از عسل بدیعی دانست.

همچنین، به زبان جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی، اساسنامه خانه سینما فرآیند تدوین خود را با تائید رئیس جمهور آغاز خواهد کرد و با توجه به بازدید رئیس جمهور از فیلم “رنج و سرمستی” ضمن گله مندی، خواستار بازدید رئیس جمهور از فیلم “لاله” شد و علاقمند به این بازدید از سوی رئیس جمهور بود.

در این هفته، با فروش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومانی فیلم “رسوایی” و صدرنشینی این فیلم در گروه اکرانی قرار گرفته است و در این میان تهیه کننده فیلم کمدی “رژیم طلایی” با نارضایتی از گیشه فروش این فیلم، از این روند ابراز گله مندی کرد./ی۲

گزارش از فائزه آقابابایی.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.