تفکیک جنسیت در ارتش آمریکا در پی رسوایی جدید اخلاقی

شنبه ۱۷ تیر – ۰۸:۳۰:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

به دنبال رسوایی اخلاقی اخیر در نیروی هوایی ارتش آمریکا در پایگاه هوایی لاکلند تگزاس، فرماندهان نیروی هوایی در حال بررسی احتمال جداسازی زنان و مردان در دوره آموزش های پایه هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رویترز، در این رسوایی که بدترین رسوایی شانزده سال اخیر در ارتش آمریکا به شمار می رود حدود دوازده مربی آموزشی به داشتن روابط نامشروع با زنان در محیط نظامی متهم شده اند.
پرونده شش نفر از این افراد به دادگاه نظامی ارجاع داده شده و این دادگاهها قرار است از تاریخ شانزده جولای آغاز شود.
به گفته ژنرال ادوارد رایس فرمانده بخش آموزش نیروی هوایی ارتش آمریکا تا کنون سی و یک نفر از قربانیان این رسوایی شناسایی شده اند.
این مقام نظامی ارشد نیروی هوایی آمریکا اخیرا در اظهاراتی گفت: ما در حال بررسی موضوع استخدام تعداد بیشتری مربیان آموزشی زن و یا استفاده از مربیان زن در پروازهای آموزشی زنان هستیم.
نیروی هوایی آمریکا اعلام کرده است حدود نوزده درصد از پرسنل فعال این سازمان را زنان تشکیل می دهند که بالاترین درصد حضور زنان در بخش های مختلف ارتش آمریکاست.
جفری ادیکات سرهنگ بازنشسته ارتش آمریکا ضمن حمایت از طرح جداسازی زنان و مردان در محیط های نظامی گفت: ارتش با ایجاد اختلاط میان زنان و مردان در محیط های نظامی، زمینه را برای شکست خود فراهم می کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۷۲۰۳۰۳۲۴۷۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.