تقبیح بدحجابی در جامعه فراموش نشود

پنجشنبه ۲۵ خرداد – ۱۱:۳۶:۳۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

امام جمعه جهرم:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام تصریح کرد: در خصوص مقابله با پدیده بدحجابی باید بر قباحت آن در جامعه تاکید لازم صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌ امام جمعه شهرستان جهرم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه تقبیح بدحجابی در جامعه تا حدودی کمرنگ شده است و حال آن که وعاظ و روحانیون و رسانه های جمعی باید در راستای انکار منکر به تقبیح بدحجابی بیش از پیش بپردازند.
وی همچنین افزود: متاسفانه صدا و سیما برنامه ای برای تقبیح این گونه قضایا ندارد و به همین خاطر در نظر بسیاری از مردم شاید این گونه جا افتاده باشد که بدحجابی کار ناشایسته ای نیست.
عضو شورای حوزه علمیه فارس با تاکید بر نقش بسیار مهم رسانه ملی در امر فرهنگ سازی گفت: پیش از برخوردهای فیزیکی که در جای خود لازم است، باید به تقبیح بدحجابی پرداخت و از آن سو، حجاب برتر که چادر است در جامعه ترویج داده شود.
این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به این که برخوردهای فرهنگی و قهری باید توامان در جامعه در مقابله با بدحجابی وجود داشته باشد، افزود: البته باید با هنجارشکنان برخورد قاطع و مقتضی از سوی نهادهای  مربوطه انجام شود ولی در کنار آن نباید از شیوه های فرهنگی غفلت شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۴۱۱۳۶۳۷۶۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.