رادان: بد حجاب ها می‌خواهند عرصه را برای بانوان محجبه تنگ کنند

 سردار احمدرضا رادان در همایش جوانان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در عصر انتظار گفت: آفت بی‌خیالی و جداشدن از ارزش‌ها از بدترین آفت‌ها برای جامعه بوده و هیچ فردی نباید تصور کند که از ناتوی فرهنگی دشمنان در امان است، زیرا جنگ نرم، تسخیرکننده بعضا کسانی است که مدعی پایداری و پایبندی به ارزش‌ها هستند.

 وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نسبت به جنگ‌نرم، شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمنان هشدار داده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز همه دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی متحد شده‌اند، اما برخی همچنان نسبت به جنگ‌نرم دشمنان غافل و ناآگاه هستند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش حجاب و عفاف در سلامت و طهارت فردی و اجتماعی گفت: این مساله باعث هجمه شدید دشمنان به مقوله حجاب و عفاف در جامعه شده و امروز دشمنان با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و سرمایه‌گذاری‌های کلان به دنبال انحطاط پایه‌های فکری و فرهنگی و دینی ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان بوده و ترویج زندگی غربی و بدحجابی را از ملزومات جنگ نرم می‌دانند.

 رادان ضمن انتقاد از بی‌توجهی و غفلت برخی مردم و مسئولان نسبت به ناتوی فرهنگی دشمنان، خاطرنشان کرد: زمانی بدحجاب‌ها در جامعه احساس می‌کردند محیط برای آنان بسیار کوچک است، اما همین عده قلیل بدپوشش‌ها با سوءاستفاده از غفلت جامعه، می‌خواهند عرصه را برای متدینین و بانوان محجبه تنگ کنند.

 وی تاکید کرد: قطعا نیروی انتظامی و مسوولان امر، تحت هیچ شرایطی در مقابله با بدحجابی در جامعه و مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی کوتاه نخواهند آمد،جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه برای مقابله با بدحجابی در جامعه فقط کارهای سلبی مدنظر نبوده و باید به دنبال فرهنگ سازی در جامعه و تعمیق فرهنگ دینی در میان مردم باشیم، تصریح کرد: همه مردم و مسئولان در هر قشر و جایگاهی که باشند باید برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان مسئول و پاسخگو باشند.

رادان ادامه داد: نیروی انتظامی به مسئله بدحجابی و بدپوششی به عنوان یک جرم نگاه کرده و حتما با آن برخورد می‌کند، زیرا موضوع حجاب و عفاف مورد مطالبه مردم است و از حمایت‌های بی‌دریغ مردم از نیروی انتظامی در بحث حجاب و عفاف تشکر و قدردانی می کنیم.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.