تقدیر از عملکرد نیروی دریایی سپاه در به دام انداختن پهپاد آمریکایی

۱۶م آذر ،

طی بیانیه‌ای از سوی انجمن اسلامی علوم پزشکی شیراز صورت گرفت؛

انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی بیانیه‌ای با اشاره به ایستادگی ملت ایران از هیچ تهدید و تجاوز بیگانگان از عملکرد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکار پهپاد متجاوز آمریکایی تقدیر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به جهت حماسه آفرینی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در به دام انداختن پهپاد متجاوز آمریکایی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر دیدیم که استکبارجهانی  چگونه در برابر غیور مردان سپاه کشورمان به زانو درآمد و دوباره در محاسبات خود دچار خطا شدند و در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آوردند.

دوباره قدرت نیروی دریایی سپاه ایران به جهانیان ارائه شد و این بار نیز موفق شدند، حماسه‌آفرینی کنند و پهپاد بیگانه را که دارای پیشرفته‌ترین سلاح‌های جاسوسی آمریکا بود در داخل کشور شکار کنند ؛ آیا هیئت آمریکا دوباره زیر سوال نرفت ؟

متاسفانه رسانه‌های غربی سعی در این داشتند که بار قبل کنترل پهباد آمریکایی توسط متخصصین ایرانی را اتفاق جلوه دهند و آن را اتفاقی خواندند، اما چه شد که این بار نیز نیروهای سپاه کشورمان ، موفق شدند یک پهباد دیگر را تحت کنترل خود در آورند و چه شد که توانستند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را در منطقه  خلیج فارس به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان‌های پدافندی سپاه پاسداران گرفتار کنند.

به جز این بود که آنان قدرت و تیز هوشی نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران را دست کم می‌گرفتند.

آیا وقت آن نشده که استکبار جهانی دست از شرارت و تهاجم به سمت کشور های اسلامی بردارد و  آیا باز هم به دروغ‌های خود ادامه خواهند داد.

روی سخن ما دانشجویان به تمام ملل جهان است که بدانند ملت ما از هیچ تهدیدی نمی‌ترسد و در این‌گونه مواقع در برابرتجاوز بیگانگان ایستادگی خواهد کرد .

در پایان، بار دیگر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر خود لازم می‌داند که از تلاش‌های شبانه روزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به ویژه نیروی دریایی سپاه که به جهت توانمندیشان در برخورد با بدخواهان این مرز و بوم ،  تشکر و قدردانی به عمل آورد.

شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.