تقدیر استاندار بوشهر از یگان های ویژه

۱۴فروردین۱۳،

استاندار بوشهر در راستای اجرای موفق طرح سالم سازی دریا از یگان های ویژه استان تقدیر و تشکر نمود و وجود یگان ویژه مقتدر را در سطح استان یک افتخار دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، از چهارشنبه آخر سال تاکنون طرح های انضباط اجتماعی ، ارتقاء امنیت و سالم سازی دریا بر عهده کارکنان یگان ویژه پاسداران استان بوشهر گذارده شده ، که اجرای این طرح ها مطابق با خصیصه یگان ، همراه با صلابت ، توانمندی و اقتدار با رعایت حقوق شهروندی است.

اجرای مقتدرانه طرح های سالم سازی دریا و ارتقاء امنیت اجتماعی در طول ایام نوروز و این عملکرد شایسته یگان های ویژه، استاندار بوشهر”فریدون حسنوند” را بر آن داشت تا در جمع کارکنان ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از وضع امنیت موجود به ویژه در سواحل دریا اعلام نماید.

فریدون حسنوند گفت: موفقیت طرح سالم سازی دریا، اقبال عمومی و میزان رضایتمندی مردم از امکانات این طرح، به دلیل همت و تعاملی است که بین مسئولان استان و شهرستان به وجود آمده است.

وی با اعلام این مطلب گفت: نعمت خدمتگزاری خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی است الهی که نصیب انسان های مؤمن، متعهد و جهادگر می شود و اگر چه کار برای رضای خداوند سبحان باشد هیچ چیز جز رضای او پاداش تن و فکر خسته بندگان مخلص او نیست.

استاندار بوشهر تصریح کرد: به مصداق آیه شریفه (‌من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) از زحمات خالصانه و تلاش های ارزنده فرمانده یگان ویژه بوشهر در برگزاری موفق ( طرح سالم سازی دریا ) در سال جاری تقدیر و تشکر می نمایم./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.