تقدیر از” آسان خرید” بانک تجارت در همایش بانکداری الکترونیک

۳۰م دیماه ،

تقدیر از” آسان خرید” بانک تجارت در همایش بانکداری الکترونیک | چاپ |
شنبه ۳۰ دی ساعت ۱۲:۵۴

بینا- در دومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت از اقدامات نوآورانه بانک تجارت در طراحی شبکه آسان خرید تقدیر شد.
به گزارش بینا، دکتر محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی با اهدای لوح تقدیر از دکتر محمدرضا فلاح مدیر عامل بانک تجارت به پاس خدمات و زحمات خلاقانه مدیران و کارشناسان این بانک در طراحی و نوآوری در عرضه خدمات بانکی تقدیر کرد. این تقدیر به سبب موفقیت این بانک در ارائه خدمات شبکه آسان خرید به مصرف کنندگان و صاحبان مشاغل بوده است .
بانک تجارت برای اولین بار در سیستم بانکی با ابداع و ارائه طرح شبکه آسان خرید امکان بهره مندی دارندگان تجارت کارت را از خدمات فروش اقساطی کالا و خدمات فراهم نموده است. بر اساس این طرح دارندگان تجارت کارت می توانند انواع کالا و خدمات مورد نیاز خود را از فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد به صورت اقساط و با همان قیمت نقدی تا سقف اعتبار تعیین شده خریداری نمایند.
همچنین کارشناسان بانک تجارت با حضور در غرفه این بانک در نمایشگاه جانبی همایش آخرین دستاوردهای بانک تجارت در حوزه خدمات الکترونیک را به بازدیدکنندگان معرفی نمودند.
گفتنی است دومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام پرداخت به مدت دو روز در سالن همایشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با حضور فعالان عرصه بانکداری و ارائه دهندگان خدمات بانکداری الکترونیک برگزار شد و از سوی مدیران و کارشناسان انفورماتیک مورد استقبال قرار گرفت.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.