تقدیر بانک مرکزی از اقتصاد نوین برای حضور در انجمن بانکداران آسیایی

۳ م دیماه ،

تقدیر بانک مرکزی از اقتصاد نوین برای حضور در انجمن بانکداران آسیایی | چاپ |
یکشنبه ۰۳ دی ساعت ۱۲:۴۷

بینا- معاون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به مدیرعامل بانک اقتصادنوین، انتخاب مجدد این بانک را در هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی را تبریک گفت.
به گزارش بینا، در نامه “مینو کیانی‌راد” به دکتر “محمدهاشم بت‌شکن” آمده است:
“انتخاب مجدد بانک اقتصادنوین به عضویت هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی که حاکی از تلاش بی‌وقفه مدیران و کارکنان آن بانک در جهت دستیابی به عملکرد بهینه، علیرغم وجود محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های بین‌المللی می‌باشد را به تمام همکاران مسئول در آن بانک تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی مملو از توکل الهی و رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد”.
امید است در سال‌های آتی با مشارکت جمعی و بهره‌گیری از الگوی اسلامی به عنوان عضوی از جامعه اقتصادی کشور شاهد چشم‌اندازی روشن در باب تحولات بانکی بین‌المللی باشیم”.
لازم به ذکر است در ادامه افتخارآفرینی بانک اقتصادنوین در عرصه‌های بین‌المللی به رغم همه فشارهای خارجی، چندی پیش این بانک موفق شد برای دو سال آینده کرسی عضویت هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی را حفظ کند.
بر این اساس بیست و نهمین مجمع عمومی انجمن بانکداران آسیایی (Asian Bankers Association) در تاریخ ۱۲ و ۱۳ نوامبر سال جاری میلادی با حضور ۲۳۰ بانکدار برجسته، قانون‌گذار بانکی و استادان دانشگاهی با موضوع “بانک‌های آسیایی؛ حرکت در میان تردید جهانی” برگزار و بانک اقتصادنوین در رقابتی نزدیک و فشرده با بانک‌های بزرگ آسیایی و منطقه‌ای موفق شد برای دومین دوره متوالی یکی از ۲۵ کرسی هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی را کسب کند.

 


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.